Zpětné odkazy ihnedZpětné odkazy info

vytvořím webové stránky

Publikováno 08.12.2012 v 18:32 v kategorii Novinky, přečteno: 80x

Postavit skutečně dobrý web, ale není vůbec jednoduché. Správně pracující web by měl splňovat několik základních pravidel. Počínaje logickým umístění grafický prvků, přes dobrý textový obsah, vkusnou grafiku, správnou strukturu atd. Přemýšlet o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho studujícího syna aby Vám v jednoduchém html kódu poslepoval web, snad už nikdo nebude. Využijte raději profesionální tvůrce www stránek, ti určitě sledují moderní postupy a potřeby svých zákazníků. Pokud Vám nevyhovuje realizace webových stránek přes firmu, která vše zařídí, můžete se s klidem obrátit na odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou čas byly (a neustále jsou) základem seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení internetových stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Na druhé straně v dnešní době už je jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Můžeme objevit, že google klade zvláště největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Mnoho manažérů webů investují velké prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je skutečně dobré, ale pokud web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Profesionálně vytvořené webové stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvnosti stejně nám žádný profit nepřináší. A může být pozdě na to zjišťovat proč web nemaká, když tolik investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto vytvoření webových stránek skutečným profesionálů s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.