vytvořím webové stránky
Publikováno 08.12.2012 v 18:32 v kategorii Novinky, přečteno: 80x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a neustále jsou) základem seo, či spíše, faktory ovlivňující hodnocení internetových stránek a dohromady i jeho pozici ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text předně. Na druhé straně v dnešní době už je jasné, že váha anchor textu v odkazech ztrácí svou cenu - ověřený pravdivý poznatek. Vliv anchor textu se snižuje z příčin jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních technik. Můžeme objevit, že google klade zvláště největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (snad) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.